1. Створення персонального мема
Меми дуже популярні. Якщо не хочеться придумувати свої меми, не бійтеся «виїжджати» на чужих, які вже всім відомі. Наприклад, Гарі Вайнерчук вставив себе в карту покемонів. Це може здатися смішним, але Гарі - професійно працює з аудиторією і знає, що саме подобається його підписникам.
2. Погляд у минуле
Якщо ви уявляєте професійний бренд, то може виникнути відчуття, що публікація фотографії, на якій вам всього п'ять років, а в роті не вистачає пари-другой зубів - це якось трохи непрофесійно. Але ваші підписники люблять вас, і флеш-бек в дитинство сподобається їм.
3. Унікальні фотографії продукції
Багато постять звичайні фотографії (іншими словами, товари на красивому фоні), але ви можете підійти до цього творчо! Презентуйте ваш товар незвичайним чином . Наприклад, якщо ви продаєте підвиски, то зробіть не просто фото підвиски, а знімок, на якому ваш друг вмочує в напій печиво Oreo.
4. Відеоролики з Лайфхаками
А що якщо замість фотки запостити 1-хвилинний відеоролик, в якому ви ділитеся з підписниками Лайфхаком? Напевно, замість набридлих фоток, їм сподобається побачити живі емоції і почути ваш голос.
5. Контент з інших соцмереж
Якщо не хочеться створювати власний контент, можна зайти в іншу соцмережу, наприклад, в Твіттер, і зробити скріншот останнього твіту, щоб поділитися ним в Інстаграмі. (Такий дубль - хороший спосіб просунути ваш аккаунт в іншій соцмережі!)
6. День з вашого життя
Чим ви сьогодні займаєтесь? Чи працюєте в кав'ярні, зустрічаєтеся з друзями або вирішили почитати книжку, не вибираючись з ліжка? Сфотографуйте себе (зрозуміло, це повинно бути красиво) і зробіть пост про те, як ви провели день!
7. Надихаючі цитати
Малюнки від руки з надихаючими цитатами теж популярні. Можна навіть не цитувати когось, а придумати текст самому. Якщо у вас крутий дизайн, то така публікація буде оригінальною і цікавою.
8. Дрібниці життя
Вашим підписникам цікаво дізнаватися купу різних речей про ваше життя. Так розкажіть про себе! Покажіть, що ви їли сьогодні на сніданок, що у вас в сумці або сфотографуйте новий постер на стіні у вашій кімнаті.
9. Уроки
Якщо у вас є які-небудь навички, то короткі навчальні відео в Інстаграмі - це відмінна ідея. Наприклад, якщо ви художник, то можете робити speed painting - прискорену відеозапис процесу створення малюнку, портрета, натюрморту і багато іншого.
10. Їжа
Попри те, що постів з їжею вже мільйони, вони як і раніше користуються популярністю. Зрозуміло, фото з їжею повинні бути «естетичними», але навіть якщо це звичайна піца, то, поклавши поряд iPad з заставкою Netflix на екрані, ви, напевно, заробите додаткові п'ятдесят лайків.
11. Ваше робоче місце
Продуктивність і облаштування робочого простору - фетиш нашого часу. Підписникам буде цікаво дізнатися, як виглядає ваш офіс або робоче місце. Сфотографуйте ваш ноутбук, а також всю цю мішанину стікерів, ручок та інших офісних «маст-хев». Можна навіть не наводити порядок, людям все одно сподобається фото вашого робочого місця, так чи інакше.
12. Ресурси
Які ресурси ви використовуєте для свого блогу, для написання картин або просування бізнесу? Розкажіть про це. Наприклад, про верстат для створення принтів на футболках чи про бренд, який їх шиє, і поділіться цим в Інстаграмі.
13. Репост вподобаного контенту
І знову, якщо не хочеться створювати власний контент, можна робити репост публікацій, які подобаються підписниками. Це можна зробити за допомогою будь-якої програми для репоста в Інстаграмі. Однак, не захоплюйтеся цим, щоб ваш власний контент не загубився серед репостів!
14. Призначений для користувача контент
Напевно, буває таке, що клієнти надсилають фотографії куплених ними товарів. Будь це картина, яка їм подобається, або Селфі в лижній шапочці, ви можете робити репост таких фотографій.
15. Анонси
Якщо у вас скоро з'явиться новий товар, зробіть анонс. Ви можете зняти фрагмент нового товару або відкрити завісу таємниці, розповівши, який безкоштовний подарунок йде на додачу з новим товаром. Це відмінний спосіб просунути вашу продукцію.
16. Питання-відповідь
При бажанні можна влаштовувати сесію Питань і відповідей щотижня, або двічі на тиждень, або в будь-який час, коли ви не зайняті! Просто опублікуйте картинку із закликом: «Поставте мені запитання!» Вам будуть задавати питання в коментарях, а ви відповідати на них - чим більше, тим краще.
17. Зворотний відлик
Знову-таки, якщо планується реліз продукту, буде гарною ідей запустити зворотний відлік в Інстаграм. Розміщуйте кожен день картинку з цифрами, що показує скільки днів залишилося, до тих пір поки ваш продукт не надійде на ринок або, наприклад, не буде запущений сайт. Це ще один хороший спосіб викликати природний «піар» навколо нового продукту.
18. Що ви зараз читаєте?
Публікуйте фотографії книг, які читаєте. Або, дочитавши книгу, робіть її знімок і короткий огляд в описі до публікації.
19. Створення гіфок
Зробіть що-небудь прикольне на камеру, або запозичте відео на YouTube, щоб створити гіфку. Марі Фарлео - справжній геній по частині створення гифок, які вона потім використовує в електронній розсилці.
20. Забавні фотографії (вашого авторства)
Придумайте, як обіграти вашу продукцію на фото так, щоб це виглядало як жарт. Наприклад, Сью Б. Циммерман взяла кухоль з "епічної" написом, зробила Селфі і запостив в Інстаграмі! Ця публікація набрала більше чотирьохсот лайків.
21. Влаштуйте конкурс Giveaway
Конкурс Giveaway або розіграш призів - це відмінний спосіб забезпечити себе контентом на тиждень вперед. Ви анонсуєте конкурс, розкручуєте його, публікуєте фотографії призів, які отримає переможець. Крім того, конкурс Giveaway це спосіб швидко набрати нових підписників!
На цьому поки все. Ми розповіли вам про 21 ідеї для контенту на той випадок, якщо ви раптом відчуєте творча кризу з інстаграм-публікаціями!